شرکت تدبیر افزار پشتیبان تک

support@toptec.ir

021-44863498

شرکت تدبیر افزار پشتیبان تک با شعار برترین تکنولوژی همراه با تاپ تک

سیستم مدیریت بازاریابی و فروش خودرو (نو ، کارکرده ، مزایده ایی و ...)

مقدمه

مدیریت هر کسب‌وکاری نیاز به دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلفی دارد. در این میان یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که هر مدیری برای به سرانجام رساندن کسب‌وکارش به آن نیاز دارد، آگاهی از اصول بازاریابی و فروش است.
فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است ، به عبارتی فروش انتهانی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان گرامی در این عرصه است . در شکل گیری این رابطه بلند مدت به نحوی که منجر به پیوند دائمی با مشتریان این شرکت بشود مهندسی تمام عملیات ضروری است .

هدف بازاریابی و فروش

یکی دیگر از تکنیک های فروش در بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتریلن به شرکت است. در تعریف مدیریت بازاریابی وظیفه شرکت این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتریان، آن نیاز را با محصول شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فرآیند

فرایند فروش معمولا به مراحل مختلفی تقسیم میشود :
• جستوجوگری یا مشترییابی
• مرحله قبل از نزدیکی یا تماس با مشتری
• مرحله تماس با مشتری
• نمایش
• حل مشکل
• برطرف کردن اعتراضات
• بستن قرارداد
• پیگیری های پس از فروش

تکنیک

تکنیک های فروش موفق در این شرکت عبارت اند از :
• تکنیک دعوت
• تکنیک جایگزینی
• تکنیک مراقبت
• تکنیک ثانویه
• تکنیک زاویه تند
• تکنیک اجازه

شاهراه کسب‌ و کار

هر کسب‌وکاری، بدون فروش، از بین می‌رود؛ اما جذب مشتریان صرفا به دلیل داشتن سال‌ها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین محصول رخ نمی‌دهد. فروش به گفته‌ی افراد مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو رشته است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینه‌ی پرس‌وجو، گوش دادن و بستن قرارداد آموزش می‌دهند. فروش زمانی رسما به انجام می‌رسد که یا قرارداد پرداخت برای کالاها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود. این کار را می‌توان از طریق جلسات رو در رو، تلفن یا اینترنت و توسط شخص ثالثی مانند دلال معاملات املاکی انجام داد.